Warning
This page is located in archive.

Odevzdání jednoduchého hráče.

Nejzpoději týden před odevzdáním finálního hráče pro turnaj byste měli mít funkčního alepoň nejjednodušího hráče, hrajícího bez paměti. Pokud v průběhu týdne vidíte, že se k tomuto cíli neblížíte, neváhejte a během cvičení o problému diskutujte se cvičícím. Diskuse je významně efektivnější, pokud budete mít připravenu sadu konkrétních otázek

Hráč musí splňovat specifikaci. Je stejná pro toto odevzdání i pro finální odevzdání hráče do turnaje. Hráč tedy musí být schopen hrát, na jeho inteligenci nezáleží. Pokud hráč splňuje specifikaci (viz checklist níže), získáváte 2 body, za inteligenci hráče, míněno nad rámec triviální konstantní odpovědi, za dobře čitelný a komentovný kód, můžete získat další 4 body.

Doporučujeme provést kontrolu kompatibility se specifikací. Pro udělení 2 bodů potřebuje váš hráč splnit všechny následující body:

  • modul se musí jmenovat player.py 1)
  • třída hráče musí mít neprázdný popisný řetězec (docstring), který není delší než 80 znaků
  • instanci třídy MyPlayer lze vytvořit s 1 vstupním argumentem (payoff maticí)
  • instanci třídy MyPlayer lze vytvořit s 2 vstupními parametry (payoff matice, počet iterací)
  • metoda move() vrací True a nebo False, tedy logický typ Boolean
  • metoda record_opponents_move() existuje a je schopna přijmout vstupní parametr
1)
Připomínáme, že odevzdáváte pouze tento soubor a žádný jiný. Soubor také nesmí být vnořen do dalšího podadresáře.
courses/a4b99rph/cviceni/veznovo_dilema/03_pd_hrac.txt · Last modified: 2013/10/04 13:02 (external edit)